درب منبع انبساط رادیات رنو

قطعه اصلی

کیفیت عالی

مناسب برای

ال90

ساندرو

استپ وی

L90 LOGAN

75,000 تومان

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

درب منبع انبساط رنو

یکی از مهم ترین قطعه ها در قسمت سیستم خنک کننده موتور، درب منبع انبساط (در رادیاتور) است .

درب منبع انبساط فشار مایع خنک کننده را در حد مطلوب نگه می دارد و به عنوان درپوشی برای نگهداشتن آب در داخل رادیاتور و سیستم خنک کننده موتور عمل می کند

درب منبع انبساط مانع از جوش آوردن موتور می شود. اگر در رادیاتور خراب شود، هنگام بالا رفتن دمای آب، به علت فشار بالای مایع در سیستم خنک کننده، آب از سمت در رادیاتور بیرون می زند و نشت می کند.

بیرون زدن آب از در رادیاتور به مرور زمان باعث سوختگی واشر سر سیلندر می شود.
در زمان گرم بودن موتور، در رادیاتور را باز نکنید.
ماهی یکبار، در رادیاتور و آب داخل رادیاتور را بررسی کنید.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “درب منبع انبساط رادیات رنو”

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی
    نقاط قوتدرب منبع انبساط رنو یکی از مهم ترین قطعه ها در قسمت سیستم خنک کننده موتور، درب منبع انبساط (در رادیاتور) است . درب منبع انبساط فشار مایع خنک کننده را در حد مطلوب نگه می دارد و به عنوان درپوشی برای نگهداشتن آب در داخل رادیاتور و سیستم خنک کننده موتور عمل می کند درب منبع انبساط مانع از جوش آوردن موتور می شود. اگر در رادیاتور خراب شود، هنگام بالا رفتن دمای آب، به علت فشار بالای مایع در سیستم خنک کننده، آب از سمت در رادیاتور بیرون می زند و نشت می کند. بیرون زدن آب از در رادیاتور به مرور زمان باعث سوختگی واشر سر سیلندر می شود. در زمان گرم بودن موتور، در رادیاتور را باز نکنید. ماهی یکبار، در رادیاتور و آب داخل رادیاتور را بررسی کنید.