لاستیک ضربگیر رادیاتور تندر90 – ضربه گیر رادیات تندر90 _ لاستیک زیر رادیات ال90 (ضربگیر زیر رادیاتور ال90)
این لاستیک که در زبانه های بیرون زده از لبه های رادیات آب نصب می شود و در بر روی رام خودرو سوار می شود
جلو گیری از وارد شدن ضربه و لرزش ها به رادیاتور و بالا رفتن عمر مفید آن می شود.
نشانه خرابی و زمان تعویض ضربگیر زیر رادیاتور تندر90 !!
- وارد شدن ضربه و تغییر شکل
- از دست دادن حالت ضربه گیری
- عدم ثبات و ایجاد لرزش در رادیاتور
- تغییر رنگ و پوسیدگی
آموزش تعویض ضربه گیر رادیاتور ال90 !؟
برای تعویض ضربگیر رادیاتور تندر90 نیاز به باز کردن کامل رادیاتور و سیستم خنک کننده نمی باشد.
برای تعویض ضربگیر رادیات ال90 و ضربگیر رادیاتور ساندرو ابتدا پایه نگهدارنده بالایی رادیاتور را باز نمایید.
این پایه ها با استفاده از پیچ به سینی جلو خودرو متصل شده اند.
بعد از باز کردن پایه ها رادیاتور و سیستم خنک کننده را به اندازه مورد نیاز به بالا هدایت نمایید و ضربگیر زیر رایاداتور تندر90 را تعویض کنید.
لاستیک ضربگیر زیر رادیات موتور از جنس لاستیک نرم و قابل انعطاف درست شده است.
در خودرو تندر90 و ساندرو از این ضربه گیر رادیاتور 2 عدد ، در قسمت پایین رادیات استفاده شده است که در صورت وارد شدن ضربه و فرسودگی این لاستیک ضربگیر باید تعویض شود .
در صورت عدم استفاده از این نوع ضربه گیر در زیر رادیات آب ال90 امکان نشت آب از رادیاتور ال90 وجود دارد.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند.
نقد و بررسیها0
هنوز بررسیای ثبت نشده است.